sobota, 26 lipca 2014

Bajkowo !

Bajkowe pocztówki od pijanejżyciem ! :D 

"Mulan" bajka opowiadająca o przygodach dziewczyny, która wstępuje do wojska, aby ratować ojca. Uwielbiam piosenki z tej bajki i Muszu. :) 


Kolejna bajka to "Dzwonnik z Notre Dame". Głównym bohaterem jest Quasimodo, który ukrywa się w katedrze i przyjaźni się z trzema gargulcami,a potem poznaje Esmeralde i jego życie się odmienia. :) 



Ostatnia kartka przedstawia film "Potwory i Spółka". Przedstawia dwójkę przyjaciół Sulley'a i Mike'a, którzy pracują w firmie straszącej dzieci. Pewnego dnia dziewczynka o imieniu Boo trafia do ich świata, a bohaterowie próbują ją odesłać. 


Dziękuje bardzo za cudowne kartki i przepiękne znaczki :) 
i Zapraszam na bloga Wioletty http://pasjonujacy-swiat.blogspot.com/ ! 



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw bajkowych pocztówek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne - bajki cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione bajka ;-) w sumie mam dużo ulubionych bajek ;-)

    P.S- mam nadzieję że pocztówka z wakacji doszła? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo dużo ulubionych bajek ;p Tak, tak doszła do mnie. Bardzo Ci dziękuje :D

      Usuń
    2. No to super! ;-)
      Też byłam w szoku..że kartka doszła tak szybko ;) bo rezydentka mówiła że pocztówki idą tak od 2 do 3 tygodni ;P

      Usuń
    3. wgl zdziwiłam się ,że żadnej pieczątki nie było na pocztówce ;p

      Usuń
    4. też się zdziwiłam;P bo u rodziców i teściowej też nie widziałam żadnego stempelka, ale za to u szwagierka stempelek już był..

      Usuń