czwartek, 3 lipca 2014

Londyn

Jakiś czas temu miałam okazje wymienić się pocztówkami z Anią :) 
W sumie dostałam 18 pocztówek, w tym poście tylko cudowny Londyn! 
 Piękne trzy multi: 
 Piękna kareta, chciałabym przejechać się nią ;p 

 Zawsze chciałam dostać pocztówkę z Tower Bridge, cudowny most! 

Chciałabym w przyszłości zwiedzić Londyn, ma bardzo dużo pięknych budynków i zamek ! Te miasto ma swój urok ;) 

***
Jeśli chcielibyście wymienić się z Anią to znajdziecie ją na blogu http://wywiadyzwami.blogspot.com/
Ma bardzo dużo pięknych kartek, które czekają na nowych właścicieli :)
Ja z wymiany jestem bardzo zadowolona. Zapraszam ! 

3 komentarze:

  1. Ja otrzymałam podobną z OFFu :)
    Też bym chciała pojechać do Londynu. Niektórzy mówią, ze to przereklamowane- może, ale skoro wszyscy to my też musimy tam być. Najlepiej by było zwiedzić wszystkie stolice Europy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super było, by zwiedzić je wszystkie i parę innych krajów :)

      Usuń
  2. „Jeśli jesteś znudzony Londynem, jesteś znudzony życiem!"/Samuel Johnson/
    Ciekawe pocztówki i miasto :-)

    OdpowiedzUsuń