niedziela, 6 lipca 2014

Pokemony !

Moje pierwsze pocztówki z pokemon ;D  
Kartki otrzymałam od Very z Białorusi w ramach SWAP! 

Wydaje mi się, że każdy kojarzy tę bajkę, ale tak w skrócie.  Jej głównym bohaterem był Ash. Podróżował po świecie, poznawał przyjaciół ,łapał i trenował pokemony, aby zostać mistrzem. Przygodę rozpoczął ze swoim pierwszym pokemonem Pikachu. W pierwszej serii podróżował wraz z Misty i Brockiem. 

Jestem fanem pierwszej i drugiej serii pokemon! :D Kiedyś zbierałam tazosy i gadżety z nimi , ale gdzieś mi przepadły. Jestem bardzo szczęśliwa, że pocztówki przedstawiają jedne z moich ulubionych pokemonów i ,że trafiły do mojej kolekcji ! :) 

Pocztówki przedstawiają pokemony z pierwszej serii: 

^ Eevee 

^ Butterfree

^Starmie 

^ Squirtle

^ Bulbasaur

^Dragonair

^ Krabby

Tak wyglądała koperta od Very, dodała parę gratisów do pocztówek: 

zakładki do książek z Prosiaczkiem i Trygryskiem, banknot, magnes, naklejki , bilet i piękne znaczki na kopercie :) 

Magnes mi się bardzo podoba :) 



2 komentarze:

  1. Ja osobiście nie zbieram takich pocztówek, ale ciekawie wyglądają w innym języku :)

    OdpowiedzUsuń