wtorek, 5 sierpnia 2014

Czeskie Bajki !

Bajeczki typowo wieczorynkowe!

Pierwsza karteczka z konkursu od Aty_ przedstawia bajkę pod tytułem 'Psi żywot" . Nigdy nie oglądałam tej bajki, ale moja mama tak :)



Druga karteczka przedstawia "Bajki z mchu i paproci" Głównymi bohaterami tej bajki byli Żwirek i Muchomorek. Często oglądałam ją na wieczorynkę. Karteczkę otrzymałam w rakach swapu z jabajbaj. ;)



Ostatnie karteczki przedstawią bajkę "Krecik". Ta bajka opowiada o przygodach małego krecika. Karteczkę otrzymałam w ramach tagu od adziatki ;)

A tą otrzymałam w ramach wymiany z Madzią na Fb :) 


4 komentarze:

  1. Świetna ze Żwirkiem i muchomorkiem :) też oglądałam gdy byłam mała

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja marzę o tym znaczku z Monte Cassino! :-) Jest śliczny, szkoda że tak ciężko go gdziekolwiek kupić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kiedyś były dobranocki :), dziś już niestety dzieci nie mają tego "luksusu" :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajki stare jak świat :-) Chyba jeszcze z lat 70/80 ubiegłego wieku...

    OdpowiedzUsuń