niedziela, 31 sierpnia 2014

Disney

Poniższe pocztówki, które dostałam w ramach swapu z Madzią z Facebooka przedstawiają bohaterów filmów animowanych Disney'a  ;)

Pierwsza przedstawia Myszkę Miki,której pierwowzorem był Królik Oswald. 

Druga pocztówka przedstawia moją ulubioną bajkę o Kubusiu Puchatku, który wraz z przyjaciółmi mieszka w stumilowym lesie. 

Ostatnie dwie pocztówki przedstawiają film animowany" Auta". Głównym bohaterem jest Zygzak McQueen, ale najbardziej podoba mi się postać Złomka i oczywiście uwielbiam Edka- wóz strażacki :)


2 komentarze:

  1. Mojemu bratu by się spodobały te z "Aut". Zresztą, ja też lubię tę bajkę. W sumie to niesamowite, że nawet z bohaterami najnowszych bajek są pocztówki (ostatnio widziałam gdzieś z Olafem z "Krainy Lodu" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie wszystkie te pocztówki przypadłyby do gustu mojemu chrześniakowi :)

    OdpowiedzUsuń