niedziela, 28 września 2014

Białowieża

Hej! Ostatnio był problem z wejściem na mojego bloga. Mam nadzieję, że już wszystkim normalnie się otwiera. Tak na początku życzę wszystkim miłej niedzieli ! 
I przypominam o candy :) 

A teraz mam wam do pokazania kolejną kartkę od Darka :) 
Białowieża jest to duża wieś położona województwie podlaskim nad rzeką Narewką.
Największą atrakcją jest Białowieski Park Narodowy. Znakiem rozpoznawczym Puszczy Białowieskiej jest żubr. Żyje tu największa populacja żubrów na świecie. 

Na pierwszym zdjęciu widać cerkiew św. Mikołaja w Białowieży. Została wybudowana w latach 1894 - 1897 dzięki carowi Aleksandra III. W cerkwi znajduje się ściana pokryta ozdobnymi ikonami z kolorowej ceramiki. Na pozostałych zdjęciach widać Siedzibę Nadleśnictwa Białowieży, Ośrodek Edukacji Przyrodniczej i brama wejściowa do Białowieskiego Parku Narodowego.

Kolejne niesamowite znaczki ;) 

7 komentarzy:

  1. Bogate zestawienie znaczków. Piękne
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białowieża to cel licznych wycieczek z kraju i zagranicy, szczególnie często Niemcy przyjeżdżają na polowania.
    Cieszę się, że karteczka dotarła do celu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również otrzymałam Białowieże od Darka, ale inną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też otrzymałam Białowieżę od Darka, ale inny widok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy miał problem na wejście na blogi.. również miałam te problemy..
    A pocztówka bardzo fajna ;) a ilość znaczków zabójcza ;P

    OdpowiedzUsuń