piątek, 19 września 2014

Minionki !

Kolejna udana wymiana facebook'owa ;) 
Pocztówki z jednymi z moich ulubionych, bajkowych  stworków! A o to Minionki z filmu animowanego"Despicable Me" od Victoria Jane z Malezji ! 


Podczas wymiany nie zauważyłam z jakiego kraju jest Victoria. Byłam za bardzo zafascynowana jej kartkami na swap ;p Dopiero, gdy podała mi adres zauważyłam ,że to Malezja!  A ja przecież nie mam jeszcze żadnej kartki przedstawiającej ten kraj, ale tą nieuwagę można naprawić już umówiłyśmy się na kolejny swap ! :D 


Minionki to żółte przezabawne stworzonka na co dzień ubierające się w strój roboczy, ale uwielbiające się przebierać, porozumiewające się własnym językiem, trochę głupiutkie, ale to nadaje im uroku. Po prostu kocham je ♥ ♥ 

A to popularna piosenka w wykonaniu Minionków,! 


A jak wam podobają się te stworki ? 
Szczerze to chciałabym mieć jednego w domu ;p Zawsze po prawił by mi humor :) 

5 komentarzy:

  1. Genialne pocztówki z Minionkami! Też je lubię :)
    Zdałam sobie sprawę, że w sierpniu wymieniałam się z Victorią, ale była to jedna z kartek, które udostępniła na grupie na facebooku ;p Wtedy jeszcze nie wiedziałam, że ma masę tak cudownych kartek - chyba muszę się z nią umówić na kolejny swap :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, ale radosne stworki! Oo, to uzupełnisz aż w nadmiarze braki w kolekcji, hehe :D Ja ma chyba jedną czy dwie kartki z Malezji.

    OdpowiedzUsuń
  3. PAPAYA!!!!!

    Ja Minionki po prostu KOOOOCHAM!!!! Cudowne pocztówki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno obejrzałam Despicable Me (pierwszą i drugą część) i zakochałam się w Minionkach!!! Teraz chcę iść na nowy film do kina :D!

    OdpowiedzUsuń