sobota, 6 września 2014

Tatry

Tatry są najwyższym pasmem w Karpatach leżą w Łańcuchu Tatrzańskim.

Czarny Staw pod Rysami jest to tatrzańskie jezioro położone w kotle polodowcowym w Dolinie Rybiego Potoku. Nazywany także Czarnym Stawem nad Morskim Okie. Cienie rzucane przez szczyty nadają jezioru ciemny kolor.



Na koniec śliczna pocztówka od Uli :) 
Giewont jest to masyw górski w Tatrach Zachodnich o wysokości 1894 m n.p.m. i długości 2,7 km. Jego główny wierzchołek,Wielki Giewont jest najwyższym szczytem w Tatrach Zachodnich położonym w całości na terenie Polski.

2 komentarze:

  1. Gdyby nie to że byłam na Morskim Oku to nie wiedziała bym że jest coś takiego jak 'czarny staw' ;P ale dzięki temu poświęciłam się i poszłam ;D

    Giewont to już inna bajka ;) ale nie powiem kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga pocztówka magiczna, uwielbiam Tatry, mimo że chodzenie po górach to u mnie raczej te niższe partie i w sumie najdalej gdzie zawędrowałam w życiu to chyba Śnieżka i Morskie Oko ;) Ostatnia pocztówka, z Giewontem wow, piękna :)

    OdpowiedzUsuń