środa, 8 października 2014

Titanic

Pewnie każdy zna statek z poniższej pocztówki i pewnie większość z Was oglądała chociaż jeden film o nim. Ja oglądałam ten najpopularniejszy film z 1997 roku i jeden dokumentalny, ale tytułu nie pamiętam. Pocztówkę bardzo mi się podoba, a dostałam ją od bemi1992  ;)
Trochę faktów! Titanic był to jeden z trzech bliźniaczych brytyjskich transatlantyków należących do towarzystwa okrętowego White Star Line. Wraz z pozostałymi statkami Olympic i Britannic tworzył statki typu Olympic. Titanic zatoną podczas swojego pierwszego rejsu na skutek zderzenia z górą lodową. Ta tragiczna noc wydarzyła się z 14 na 15 kwietnia 1912 roku.

I znaczek :) 


Darek w komentarzu przypomniał o piosence " Lady Pank- Zostawcie Titanica" ! Jak ja mogłam zapomnieć o niej zapomnieć ! I przy okazji zdjęcia Titanica ! ;)

10 komentarzy:

  1. I kartka i znaczek przepiękne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Był jeszcze jeden film o titanicu, gdzie ten wątek miłosny schodził na dalszy plan a ważniejsze były przeżycia bohaterów. Nie pamiętam jaką nazwę nosił ten film i wątpię, żebym sobie przypomniała. A płakałam na tym filmie okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna pocztówka i wspaniały film;)
    Jak śpiewał Lady Pank "Zostawcie Titanica! Nie wyciągajcie go"

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, chociaż znaczek podoba mi się ciut bardziej!
    Ach, uwielbiam tę piosenkę! "Zostawcie Tytanica!"

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Super :) sama bym taką chciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki z Titanicem są superowe, a ja jeszcze żadnej nie mam :(
    Znaczek też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka i znaczek!!
    Uwielbiam ten film ,mogła bym go oglądać i oglądać zawsze jak leci w TV to nie mogę tego przegapić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wczoraj skończyłam czytać książkę "Miłość silniejsza niż śmierć" Danielle Steel, w której było trochę o Titanicu... Bardzo wzruszająca książka, także polecam.
    Kartka cudna i znaczek też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ! Na pewno do niej zajrzę ;)

      Usuń