niedziela, 24 stycznia 2016

Pocztówkowe Elfy - podsumowanie!

Już po świętach, a temat dalej aktualny. Chodź ja już powoli zaczynam myśleć o Wielkanocy. Dzisiaj mam dla was podsumowanie zabawy "Pocztówkowe Elfy", którą organizowałam wraz z Darią z bloga Pen pals Community Poland. Takie małe przypomnienie zasad. Akcja polegała na staniu się pocztówkowym Świętym Mikołajem i zarazem otrzymaniu od takiego Mikołaja pocztówki.



 Akcja bardziej prowadzona była w wydarzeniu na facebooku. Daria i ja publikowałyśmy różne posty o tematyce świątecznej. Pomysły na bombki, przepisy oraz piosenki. To był bardzo miło spędzony czas. Dzięki temu wprowadziłam się w świąteczny klimat, bo brak śniegu w tym nie pomagał. Tomasz i tym razem sprawił niespodziankę pięciu osobom (za co bardzo dziękuję!). Akurat wysłał kartki tym samym osobom co w poprzedniej wymiance.



W zabawie wzięło udział dwadzieścia trzy osoby, w tym dwie organizatorki. Pocztówki powinny dojść przed świętami, a ostatnia doszła 19. stycznia. Poczta nas nie zawiodła, ale niestety dwie dziewczyny tak. Chodź taka rzecz nie powinna się zdarzyć.  W regulaminie było zapisane, że po 5. stycznia powinno się wysłać kolejną pocztówkę. Niestety z dwoma dziewczynami urwał nam się kontakt. Nie chciałyśmy czekać i zdecydowałyśmy się pozostałym osobom wysłać pocztówki. Życie różne płata figle i liczyłyśmy się z tym. Jeśli chodzi o mnie to nie tracę zapału i na pewno pojawią się jeszcze takie zabawy. :)


Parę osób z blogosfery wzięło udział. Zapraszam na ich blogi!  

Podobała wam się zabawa? A może bardziej podobała wam się wymianka z okazji tygodnia pisania listów? Wolicie jak zabawa dzieje się na blog, czy facebooku? Dziękuję za wszystkie opinie! 

Już koniec weekendu, więc życzę wam spokojnego poniedziałku! :) 

14 komentarzy:

  1. Szkoda, że o tym nie wiedziałam !! :) muszę wziąć udział w następnej edycji !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że wiedziałam o tej wymiance to żałowałam, że nie mogłam w niej wziąć udziału :( za dużo się u mnie działo z uczelnią, wyjazdami itp. Mam nadzieję, że w przyszłym roku zorganizujecie podobną wymiankę i tym razem uda mi się w niej wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te święta jakoś zawsze za szybko mijają, tyle czasu się człowiek przygotowuje a potem takie smutne to rozbieranie choinki i czekanie na Wielkanoc ;) w tym roku będzie wcześniej, w marcu. Śliczne te karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję determinacji w prowadzeniu takiego wydarzenia! To smutne, gdy ktoś decyduje się brać udział, a potem rezygnuje bez uprzedzenia.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wszystkie zabawy i wymianki są fajne, czy to na facebooku, blogu czy forum :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również brałam udział w wydarzeniu i widzę na kolażu pocztówkę, którą wysłałam i tę, którą dostałam, taki fart :) (pierwsza i ostatnia). Oby więcej takich wymian, chętnie będę brała udział! Życzę udanego początku tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brałam udział w obu wymiankach (i "pocztówkowe elfy" i z okazji tygodnia pisania listów). Z obu jestem bardzo zadowolona, bo dostałam śliczne kartki, które doszły bardzo szybko, a także pocztówki ode mnie szczęśliwe dotarły do adresatów. Mam nadzieję, że zostanie zorganizowana kolejna taka akcja i że również będę miała okazję wziąć w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś brałam w czymś takim udział i to naprawdę świetna sprawa! Szkoda, że w tym roku nie spotkałam się wcześniej z "Pocztówkowymi Elfami". :)

    Swoją drogą, nominowałam Cię do Herbacianego Tagu!
    http://bo-kocham-czytac.blogspot.com/2016/01/tea-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zadowolony z wymiany. Obie pocztówki (wysłana i otrzymana) dotarły na czas i sprawiły radość odbiorcom:) Oby więcej takich wymian! Dziękuję za polecenie mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli o mnie chodzi to wolałabym, że takie akcje działy się w blogosferze, bo na przykład tę wymiankę kompletnie przegapiłam i zupełnie nie miałam o niej pojęcia. a szkoda, bo poprzednia edycja bardzo mi się podobała i czekanie na kartkę było naprawdę ekscytujące.

    mam nadzieję, że następnym razem już się załapię i nie dowiem się o wymiance po tym jak się okaże, że ktoś mi niespodziankowo w ramach tej wymiany wysłał kartkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę! Publikowałam specjalnie post na blogu. Następnym razem postaram się jeszcze parę razy o niej przypomnieć :)

      Usuń
    2. Albo lepszy pomysł! Do uczestników wcześniejszych edycji będę wysyłać maila :)

      Usuń
  11. Cała akcja mi się podobała, jednak niestety nie dane mi było wysłanie kartki w tej edycji. Odpisałam również na Twojego maila w sprawie kartki do Tomasza. Dla mnie to chyba bez znaczenia, czy akcja toczy się na fb czy w blogosferze, bo i tak widziałam baner u Ciebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń