niedziela, 3 stycznia 2016

Spod choinki cz. 2.

Dobry wieczór! Dzisiaj obejrzałam super komedie! Bardzo wam polecam. Jej tytuł to "Za jakie grzechy, dobry Boże". Opowiada o małżeństwie, którzy wydali córki za imigrantów. Ich marzeniem było znalezienie dla ostatniej córki katolika Francuza. Śmieszne docinki towarzyszyły w każdej minucie filmu! Warty obejrzenia! 

A teraz pokaże wam resztę prezentów.  Największym jaki dostałam była paczka od Tomasza! Jak zwykle czułam się jak dziecko otwierając jego przesyłkę. Kilka rzeczy szczególnie mi się spodobało. Pierwsze co mnie zachwyciło to gadżety strażackie! Już zajęły miejsce na mojej specjalnej półce, oprócz husteczek. 


Zestaw gazet i magazynów strażackich.  Dowiem się co w świecie nowego w tym temacie. Niektórych samochodów, które widziałam w gazetach na oczy w Polsce nie zobaczę.  Wielka szkoda. 



Gazetki o tematyce komiksowej. Nawet trzy mini-komiksy! Jeśli chodzi o komiksowe sprawy bardzo wkręciłam się w serial Arrow, który jest stworzony na podstawie komiksów wydawnictwa "DC comics". 


Dostałam kilka notatników i bloczków z karteczkami samoprzylepnymi. Kolorowe karteczki połączone są tak, aby tworzyć spirale.  Dostarcza mi ona mnóstwo zabawy. Ciekawym dodatkiem są zeszyty "30 sposobów, by stać się kreatywnym". Niektóre ze sposobów towarzyszą mi ciągle,  a niektóre są nowościami,  które na pewno spróbuję! Czwarty punkt, a zarazem w moim przypadku bardzo trudny, ale często ostatnio go spełniam to "wyłącz telewizor,  komputer i telefon ". Polecam wszystkim! 


Zestaw herbat i ekstra pudełko!  Sporą część już wypiłam. Herbatka Bollywood smakowo do gustu mi nie przypadła.  Za to zapach ma cudowny. Po całym domu było czuć pierniki.  


Trochę przydatnych gadżetów!  Bidony, kubek termiczny,  kubek,  pudełeczko w kształcie beczki i rozgrzewacz do rąk.


I pozostałe gadżety: kalendarze, naklejki,  długopisy, zawieszki, podkładki, ulotki,  pocztówki,  wizytówki,  zakładki, magazyny i ulotki podróżnicze. 

Rodzinka uroczych pluszaczków. Tym razem czarodziej i reniferki kupiły moje serce! Trochę plakatów.  Te czerwone są niesamowite. Sporo toreb na zakupy.

Miłego weekendu!  

13 komentarzy:

  1. I zdaje mi się, że mój poprzedni komentarz nie poszedł :(
    Ciekawie i bardzo miłe upominki, husteczki są super :) Mieszkam naprzeciwko remizy OSP, więc mam ciekawy widok, dlatego też zaprewne lubię serial Chicago Fire, oglądasz może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że oglądam Chicago Fire! Nawet naszych "Strażaków". Chodź polski serial mało mi się podoba,ale mam nadzieję, że się rozkręci!

      Usuń
  2. Oglądałam tę komedię, zgadzam się z Tobą, że jest świetna. A z prezentów najbardziej podobają mi się herbatki ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzucam jutro szkołę, idę oglądać komedię, którą polecasz! :D

    zapraszam do siebie: ksiazkowy-wolontariat.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatki <3 <3 kocham mimo tego, że jestem kawoszem. Jaki pluszaki cudne , też takie chcę =D XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tego wszystkiego jest! Wow! Te gadżety strażackie to dla Ciebie pewnie nie lada gratka, skoro tak lubisz straż :) te karteczki, torby na zakupy, ulotki podróżnicze - wszystko ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Film widziałam, również rozbawił mnie do łez :) Super prezenty, teraz szczególnie może przydać się kubek termiczny i ogrzewacz do rąk. U mnie -10 na termometrze, nie jest dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ale strażackich gadżetów! udało Ci się świetnie powiększyć swoją kolekcję :)
    zaintrygowały mnie te zeszyty ze sposobami na bycie kreatywnym, zdecydowanie przydałoby mi się coś takiego w życiu :D

    film oglądałam kilka miesięcy temu, ale jak nie lubię francuskich filmów a zwłaszcza francuskich komedii, tak ten mi się wyjątkowo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten film jest genialny! Oglądałam już jakiś czas temu i nie mogłam przestać się śmiać! :) Chociaż zazwyczaj francuskie filmy nie przypadają mi do gustu, to ten jest jedną z lepszych komedii jakie oglądałam :) Cieakwe prezenty! "30 sposobów by stać się kreatywnym" brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę ,że zainteresował was ten kreatywny zeszyt :) Może zrobimy takie wyzwanie ? 30 dni i w każdym dniu trzeba zrobić chodź jeden punkt? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Duża musiała być ta paczka! I bardzo ciekawe rzeczy w środku :) Chyba jednak herbaty, toblerone i ten kreatywny zeszyt byłyby moimi faworytami paczki! A co do filmu to chyba go jeszcze nie widziałam, więc zaraz dodam na filmwebie do mojej kolejki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tomasz to złoty człowiek! Takie cudowności widzę już u Ciebie jako na kolejnym blogu. Jeśli chodzi o straż, to mój przyjaciel również się nią pasjonuje :). Filmu nie widziałam, ale wszystko przede mną :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczka! Najbardziej podobają mi się te pluszaki reniferki :) Niektóre z tych rzeczy też dostałam od Tomasza, ale słodyczy i herbat jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń