niedziela, 31 stycznia 2016

Sto lat!

Dziś przychodzę z bardzo szybkim i krótkim postem! 
Wspominałam na facebooku i doszłam do wniosku, że na blogu również warto! 
Festiwal Filmowy „Niepokorni, Niezłomni, Wyklęci” organizuje pocztówkową akcje. Bardzo zachęcam was do wysłania kartki urodzinowej dla Pani Marii Mireckiej Loryś na jej 100. urodziny. Swoją już wysłałam! Kartki zostaną przekazane Panii Marii 7. lutego! :) 


Więcej informacji oraz adres, na który możecie wysłać kartkę znajdziecie na stronie Festiwal Filmowy „Niepokorni, Niezłomni, Wyklęci”

Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Chyba słyszałam o tej akcji. Jejku, setne urodziny to niezła okazja do świętowania, a kartek na pewno przybędzie dużo! Być może i ja coś wyślę, choć nie jestem pewna czy kartka dojdzie do 7 lutego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z Niemiec powinna dojść :) Czasem szybciej idą, niż z Polski do Polski :p

      Usuń
  2. Hej, nominowałam Cię do mojego autorskiego TAGu książkowego.
    Szczegóły na moim blogu.
    http://piosenkajestdobranawszystko87.blogspot.com/2016/02/the-bird-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa akcja, postaram się wysłać coś :)!

    OdpowiedzUsuń