sobota, 29 sierpnia 2015

Na STOPach przez świat!

Witajcie! Dziś wyjątkowa pocztówka i to nie tylko dlatego ,że to nowy kraj w mojej kolekcji. Dostałam ją od Marcina z Na STOPach przez świat! Z Iławy dotarł do Mongoli, Wietnamu i Chin. Zwiedził kawał świata! Przeżył wiele niesamowitych przygód! Jest dla mnie ideałem człowieka spełniającego marzenia. Dlatego pozwoliłam sobie pokazać wam, co mi napisał. :)

Kilka dni temu przeczytałam na jego fanpage piękne słowa: "Jeśli chcesz być szczęśliwy, nie przyzwyczajaj się do rzeczy, miejsc i ludzi. Jeśli czegoś pragniesz, nie zastanawiaj się nigdy czy powinieneś. Zrób wszystko, co da Ci tę możliwość i po prostu wyciągnij po to rękę. Staraj się czerpać radość z każdej chwili i nigdy nie żałuj niczego, co choć przez chwilę tę radość Ci dało. Nie trwoń czasu, życie jest na to zbyt krótkie. Jeśli kogoś kochasz - powiedź mu o tym. Lepiej przez 5 minut poczuć się jak głupek, niż całe życie żałować, że się nie spróbowało. Czujesz, że nie pasujesz do towarzystwa, w którym przebywasz? Zmień je. Uwierz, nie zatęsknisz za nim. Jeśli masz jakieś marzenie - rusz tyłek, bo marzenia same się nie spełnią. Je się spełnia. I nigdy, przenigdy, nie przepraszaj za to, co szczerze powiedziałeś, co czujesz i co myślisz, bo to tak, jakbyś przepraszał za to kim jesteś, a to kim jesteś, to jedyne co tak naprawdę masz."


Wracając do pocztówki.Wietnam jest to państwo w Południowo-Wschodniej Azji. Kartka przedstawia zatokę La Hong, w której znajduje się wiele wapiennych wysepek. Przepiękny widok! 

Dziękuję Marcinie ! :) 

13 komentarzy:

  1. świetna pocztówka, wielkie brawa dla Marcina za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lenko,
    również dostałam pocztówkę z Wietnamu od Marcina! I nie ukrywam, że zainspirował mnie wpis na twoim blogu (wielkie dzięki!), zadziałam i mam świetną kartkę :)
    A do tego Marcin jest rzeczywiście niezwykle dynamiczną osobą, z wielkim optymizmem i zaraża pozytywnym myśleniem :) Więcej takich osób!
    Pozdrawiam pieknie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę! Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę! Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę wyjątkowa pocztówka !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten cytat jest taki... prawdziwy! Muszę go sobie gdzieś skopiować i później przepisać i położyć w widocznym miejscu :) Chwycił mnie za samo serce, muszę przyznać. Pocztówka jest wspaniała :)
    Gratuluję Wietnamu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już o nim słyszałam i nie wiedzieć czemu nie ogarnęłam, żeby napisać o kartkę :) No trudno... :) Sama kartka super! :) Bardzo chciałabym zobaczyć na żywo to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki Tobie poznałam Marcina :). Strona na fb już zalajkowana, w wolnej chwili będę tam zaglądać, bo chłopak ma cudowne podejście do życia :). Cytat jak najbardziej na plus :). No karteczka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten widok zapiera dech w piersiach. Gratuluję takiej zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna kartka i przepiękna inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow uwielbiam takie kolorowe pocztówki :) Piękne i prawdziwe słowa... Dają do myślenia..

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne i prawdziwe słowa, warto wziąć je sobie do serca. ja każdego dnia staram się uświadamiać sobie, że życie jest krótkie i szkoda marnować czas.
    pocztówka piękna, mnie kiedyś udało się umówić na swapa z dziewczyną z Wietnamu i mam z tego kraju jedną widokówkę. :D

    OdpowiedzUsuń