sobota, 17 września 2016

Seans pod Gwiazdami!

Gietrzwałd - Gmina Pełna Cudów, żyje pełną piersią! Co rusz nowe atrakcje. W tam tym roku brałam udział w Spotkaniach Warmińskich. Niestety w tym roku nie mogłam na nich być. Za to z kolegą wybrałam się na wydarzenie pod nazwą Powiatowe Kino pod Gwiazdami. Przed seansem w sali gimnastycznej zorganizowana została mała wystawa meteorytów oraz prelekcja w mobilnym planetarium. Nie oglądaliśmy gwiazd jak to bywa w planetarium. Zobaczyliśmy dość nietypowy film edukacyjny o kosmosie. Głównymi bohaterami byli ludzie mieszkający na księżycu. 


Po atrakcjach w sali gimnastycznej przenieśliśmy się na leżaki przy gietrzwałdzkim amfiteatrze. Najpierw była prelekcja na temat Mikołaja Kopernika, a następnie seans filmowy. Rodzinny film. Pewnie każdy go zna i choć raz go oglądał. Za to kino na świeżym powietrzu to super pomysł.  Niestety tytułowych gwiazd nam zabrakło, niebo było zachmurzone. Bluzy i koce to podstawowe wyposażanie na takie wydarzenie.  Było naprawdę przyjemnie. 

Miłego weekendu! 
Magda 

2 komentarze:

  1. Widzę, że zmieniłaś adres bloga, Magdo :)
    Taki seans z leżaczkami to coś, na co zawsze chciałam się wybrać. Uwielbiam leżeć pod kocem, więc wieczór spędzony na powietrzu, jeszcze pod kocem byłby czymś idealnym. Niestety u mnie nigdy nic takiego nie zorganizowano, a w Łodzi jakoś nigdy się na nic takiego nie wybrałam. Teraz żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam na takim seansie! A okazji miałam mnóstwo, trochę żałuję tego swojego roztargnienia, bo zazwyczaj zapominałam o tego typu imprezach. W Gietrzwałdzie byłam kilka lat temu zobaczyć pewien kościółek :).

    OdpowiedzUsuń