środa, 7 września 2016

W blasku słońca

Witajcie! Po dłuższej przerwie wracam! Dziękuję wam za zaglądanie na bloga podczas mojej nieobecności! Dziś świeci piękne słońce i jest bardzo gorąco. Ostatnie dni pokazywały pierwsze oznaki jesieni. Na szczęście dziś jeszcze można pocieszyć się latem. 


Na samym początku zanudzę was sprawami organizacyjnymi. Posty będą ukazywać się dość spontanicznie, choć minimum raz w tygodniu. Blog zmienił adres na magibox.blogspot.com. To mogło sprawić, że uciekłam wam z obserwowanych. Jeśli nie pokazują wam się posty w aktualnościach to zaobserwujcie bloga jeszcze raz. A wracając do nazwy. Zależało mi na krótkiej, ale także ogólnej. Mam nadzieję, że ten adres się przyjmie! Ogólny adres zdecydowanie ułatwia mi poszerzenie tematyki bloga. Choć na ilość pokazywanych pocztówek nie będziecie mogli narzekać. 

Nowy post już niedługo! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz